torsdag 5. januar 2012

En ferdigstilt UFO

Godt nytt år!

Da er jula ferdig, og hverdagen har kommet i gang igjen.
Et helt nytt og spennende år ligger forran oss =)

Før jul fikk jeg faktisk ferdigstilt hele 5 UFO'er!!!
Gjett om jeg er stolt!?

Det betyr at jeg kan starte på noen flere prosjekter =)
for jeg har alltid flere prosjekter gående samtidig.
For hverken "hoppende" øyne, stive ledd, sprukte fingre
eller andre plager stopper meg fra å være kreativ...
det bare utfordrer meg til å være enda mere oppfinnsom.

Aldri så galt at det ikke er godt for noe!! er et flott motto.
Så jeg gleder meg til dette nye året med mange
nye utfordringer og masse kreativitet =)


 Nok pjatt....
Nå skal du få se hvilken løper kua måtte vike for.


Denne løperen hadde ligget så å si ferdig siden mitt
aller første kurs i lappeteknikk vinteren 2008.
Det eneste jeg manglet var å tegne på hjerter i
de sorte feltene, og håndquiltingen.

Løperen ble liggende, for håndquilting kan jeg jo ikke.
Og den delen av kurset fikk jeg ikke med meg helt...
Var visst mer opptatt av et par brikker i log cabin akkurat da  *knis*

Men, da jeg måtte ha en erstatter for ku-løperen måtte jeg bare prøve.
Og det hele var over på en times tid!

Før du får se nærbilder av min håndquilting må jeg nok øve en del.
På avstand ser den ikke så værst ut =)






Lover at det kommer en ny oppdatering med flere ferdigstilte UFO'er snart.
I mellomtiden jobber jeg med mitt evigvarenede prosjekt,
kystdrakten...
Et av målene for denne våren er å bli ferdig med den.

Ønsk meg lykke til!!

 

Takk for besøket!
og tålmodigheten, om du gadd å lese hele innlegget...
 
Klem fra Anne

1 kommentar:

  1. God kveld !
    Denne løperen var jo flott :)
    Greit å bli ferdig med noen ufo'er.
    Har visst noen liggende jeg også.....mange...
    Å den kystdrakten regner jeg med er ferdig til først på mai.
    Gleder meg til å se ;)

    Storesøsterklem

    SvarSlett

Hvis du legger igjen en kommentar blir jeg kjempeglad =)

If you leave me a comment - you'll make my day =)

Anne