søndag 15. januar 2012

En annen UFO ble ferdig til jul.





Under en liten omorganisering i hula mi fant jeg
en juleløper som bare manglet noen 10talls korssting,
samt belegg av kanter vel og merke...

Etter noen få timer kunne jeg stolt erklære at enda en UFO var ferdig!





Baksiden ble ikke så værst den heller.... ;)
om ikke annet ett perfekt hjørne *knis*



Dette blir det siste innlegget av julerelaterte prosjekter for denne gang.
Ingen nisser på flere måneder, med mindre jeg begynner på noen julegaver...


Som jeg har fortalt tidligere sitter jeg mye med kystdrakten i fanget,
og litt fremgang er det da heldigvis.  Men jeg kjenner at jeg har
lyst til å gjøre noe annet innimellom. Akkurat nå føler jeg for litt strikking,
så jeg skal finne meg et spennenede prosjekt, i DAG =)
...og i morgen skal jeg lage et kort!!


Ha en strålende søndag!

Klem fra Anne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du legger igjen en kommentar blir jeg kjempeglad =)

If you leave me a comment - you'll make my day =)

Anne