mandag 4. mars 2013

Selbuvotter i damestørrelse



Her har det vært stille en stund, men nå forbereder jeg flere innlegg.
De kommer plutselig på bloggen her.

Strikking har stått i fokus i år, og akkurat nå strikker 
 jeg på noe som snart skal ut på en lang reise. 


Til jul i fjor strikket jeg en del votter.
Blant annet dette paret som ble sendt
til datterens vertsmor.




Vottene passet perfekt, til en svært fornøyd mottaker.
Og da kan jeg ikke annet enn å være fornøyd selv også. 
Det er så moro å gi bort noe som blir satt pris på!

Garn: "Falk" fra Dale Garn, Sort nr 0009 og Hvit nr 0017
Forbruk: Sort 60 gr og Hvit 38 gr
Pinner: 2,75 og 3,5
Mønster: (kommer senere..)


Håper du titter innom bloggen flere ganger!

Takk for besøket ;)


Klem fra
Anne




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du legger igjen en kommentar blir jeg kjempeglad =)

If you leave me a comment - you'll make my day =)

Anne