tirsdag 22. januar 2013

Maskemarkører i turkis og rosa



Disse var også en av julegavene jeg laget i 2012.
Selv synes jeg det er best å bruke to forskjellige farger
for lettere å holde oversikten over start og midten på arbeidet.
Dessuten lager jeg alltid noen som skiller seg litt ut i fra
de andre, disse bruker jeg selv for å markere begynnelsen.



På disse har jeg brukt dråper i størrelsen 8 x 12 mm samt rosa tigerøye 8 mm.
(Beklager dårlig kvalitet på bildet, men da de allerede har fått ny eier er det lite å gjøre med det nå...)


Det "blanke" fiskesnøret kan være litt vanskelig å få øye på blant maskene,
så jeg har en idè for hvordan det kan endres på. Det dukker nok opp
her inne etterhvert. Jeg har også prøvd smykke-vire som et alternativ,
men disse er litt stivere og hengte seg litt opp i den fine alpakka'n jeg strikket med.


Takk for besøket!

Klem fra Anne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du legger igjen en kommentar blir jeg kjempeglad =)

If you leave me a comment - you'll make my day =)

Anne