onsdag 14. november 2012

Pulsvarmere i Alpakka


DA er jeg forhåpentligvis (og omsider) i gang med bloggingen igjen....

Tiden flyr, og det passer meg utmerket!
Når kroppen er i god lynne holder
jeg meg i gang med håndarbeide av ymse slag.

Nå er det 3 1/2 måned siden dattera i huset "forlot" oss
til fordel for utvekslingstudie i Arizona.
Hun har det kjempebra og intet gleder et
mamma-hjerte mere enn det!
Men, det er helt klart ingen drawback å ha
håndarbeide å hvile tankene i ;)


Alpakkaene er noen snedige skapninger....

...men du verden hvor godt og varmt garn det blir av ulla deres!



Tidligere har jeg for det meste strikket pulsvarmere med perler.
Men jeg har bestemt meg (nesten i allefall) for å prøve meg med litt salg,
og kanskje vil noen ha uten perler også.
Jeg er jo bare uhelbredelig når det gjelder perler og andre ting som glitrer =) *knis*



Disse er strikket i Drops Alpaca, farge nr: 4434
Lengde: 14,5 cm


Ser jo på statistikken over bloggen at det er noen som finner veien
inn hit, og det er jo kjempekoselig.
Men jeg hadde blitt utrolig glad om DU legger igjen et spor etter deg også!!
(Da kan jeg jo finne bloggen din også, dersom du har en ;)


Ha en flott dag!

Klem fra Anne

2 kommentarer:

Hvis du legger igjen en kommentar blir jeg kjempeglad =)

If you leave me a comment - you'll make my day =)

Anne