fredag 2. mars 2012

Broderer videre...


DA, kom jeg endelig i mål med broderinga på skjorta!!
I allefall det som kan gjøres før den monteres.

På stakken er  det en viss progresjon også ;)
Det fremgår ikke helt klart ut i fra bildet
hvordan den siste blomsten skal broderes,
så jeg må få lånt meg en stakk i nabolaget.
Så i løpet av helga håper jeg å være i mål...
"Det e håp i hængan snøre" -
2 måneder igjen til konfirmasjonen.





Bærene ble ikke helt runde, men runde nok for meg (denne gangen)!!
Jeg måtte vri å vende på stoffet for å greie å ta bilde,
derfor ser det ikke helt glatt ut,
stoffet er ikke "snurpet" "sammen altså....





Ønsker alle ei riktig god helg!

Klem fra Anne



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du legger igjen en kommentar blir jeg kjempeglad =)

If you leave me a comment - you'll make my day =)

Anne