tirsdag 1. november 2011

Heklet pose til bomullspads




I dag har jeg tenkt å vise frem noe
som jeg lagde for lenge siden,
fra den gang heklekroken var i flittig bruk.


Noen som har en slik hengende på badet?
Den er ikke mye dekorativ....






Litt mer stas å henge frem en slik pose....


Garnet ble kjøpt hos Fagtex og jeg mener å huske at det
er av typen perle-tvinn og har en flott glans
og er ganske tykt.

Butikken har for lengst lagt ned (tror jeg),
og jeg har ikke funnet et slikt flott garn andre steder.
Tar gjerne imot tips hvis noen vet hvor man kan få kjøpt slikt nå til dags.





Takk for at du besøkte bloggen min!

Klem fra Anne



1 kommentar:

  1. Grattis med ny blogg !
    Her kommer det vel masse lekkert etter hvert vil jeg tro.
    Skal legge meg til som følger den dagen jeg får det til. Akkurat nå vil det ikke funke :(
    Så håper jeg at du ikke glemmer den andre bloggen din helt da, men publiserer noe der også ;)

    Klem fra søstersen

    SvarSlett

Hvis du legger igjen en kommentar blir jeg kjempeglad =)

If you leave me a comment - you'll make my day =)

Anne